zayn malik - زین مالیک
سلام به همه ، به وبم خوش اومدید.این وب فقط درباره زین مالیک...
WEB
CATs
TAGs
PAST
BAX
POSTs
CODEs
TEMP


به وبلاگ من خوش آمدید , این وب درباره زین و وان دایرکشنه . امیدوارم لحضات خوبی رو در ای وب داشته باشید ، مرسی که به این وب سر زدید ، منتظرتون هستم دوباره...
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 158
بازدید کل : 188597
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 178
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


1:23 | جمعه 25 / 11 | zhalan

نتیجه ی نظر سنجی رو براتون گذاشتم :)

زین مالیک : 24 نفر . 49 %

هرری استایل : 11 نفر . 22 %

لیام پین : 7 نفر . 14 %

لویی تاملینسون : 5 نفر . 10 %

نایل هوران : 2 نفر . 4 %

از همه ی 49 نفری که تو نظرسنجی شرکت کردن ممنونم :)

نتیجه هم که مشخص شد میخوام سوال رو تغییر بدم ، حتما شرکت کنید ، ممنون از همگی :)


Tag's: نظرسنجی&
1:9 | جمعه 25 / 11 | zhalan

هری ادوارد استایلز، متولد ۱ فوریه ۱۹۹۴ در هومزچپل در چشایر انگلستان است.

هری یک خواهر بزرگتر به نام گِما دارد. والدین او وقتی ۷ ساله بود از هم جدا شدند و مادر او دوباره ازدواج کرد.

هری از کودکی به خواندن علاقه داشت. در نوجوانی او خواننده گروه اسکیموهای سفید با دوستان خود که شامل دو گیتاریست و یک درامر بودند، بود. آنها در یک مسابقه گروه ها شرکت کرده و برنده شدند، این فرصت علاقه هری به اجرا را برای او روشن کرد.

در سال ۲۰۱۰ هری در اکس فاکتور انگلستان شرکت کرد زیرا نظر افراد حرفه ای را راجع به صدای خود میخواست. او آهنگ Isn't She Lovely را برای اجرای اولیه خود خواند که با بازخورد مثبت سایمون کاول و نیکول شرزینگر همراه بود اما لویی والش در مورد آماده بودن هری برای ادامه مسابقه تردید داشت. در بوت کمپ هری Stop Crying Your Heart Out را خواند که خیلی موفقیت آمیز نبود و به حضور او در وان دیرکشن منتهی شد.

هری در دوران اکس فاکتور با کارولاین فلَک که از داوران مهمان برنامه بود ارتباط داشت. این رابطه که هیچ وقت تایید نشد و همیشه هردوی آنها به عنوان دوستان خوب از هم یاد میکردند، به دلیل اختلاف ۱۵ ساله هری و کارولاین سروصدای زیادی به پا کرد. در ژانویه ۲۰۱۲ این رابطه پایان یافت. در اوایل دسامبر ۲۰۱۲ هری با تیلور سویفت دیده شد. کسی نمیداند دوستی ایندو به چه زمانی باز میگردد چون در مصاحبه های مختلف لویی هری را در رابطه با تیلور دست می انداخت. اما از اوایل دسامبر هری و تیلور بسیار با هم دیده شدند:در باغ وحش،خیابان،مسافرت.هری حتی در تعطیلات اندک خود در سال نو به نیویورک پرواز کرد تا لحظه سال نو با تیلور باشد. این رابطه در هفته دوم ژانویه ۲۰۱۳ به دلایل مختلف از جمله ناراحتی تیلور بابت وقت گذاشتن زیاد هری برای طرفدارانش و دلخوری هری از دوستی تیلور با دوست پسر قبلی اش، پایان یافت. گفته شده بود هری و تیلور به شدت به هم علاقه مند بودند و همین باعث زودرنجی آنها شده بود.

نکات هری-ای:

هری به عنوان فرد محبوب و خوش برخورد با خانم ها در گروه معرفی شده.

او علاقه زیادی به لخت بودن دارد!

هری ۳۹ تاتو دارد.

او قبل از حضور در اکس فاکتور در یک شیرینی فروشی/نانوایی پیشخدمت بود.


Tag's: هرری استایل& وان دی& بیوگرافی&
1:57 | جمعه 25 / 11 | zhalan

لویی ادوارد تاملینسون متولد ۲۴ دسامبر ۱۹۹۱ از دانکستر انگلستان است.

وقتی لویی کم سن و سال بود پدر و مادرش از هم جدا شدند و مادرش دوباره ازدواج کرد. لویی نام خانوادگی پدرخوانده خود را استفاده کرد. او ۴ناخواهری کوچکتر به نامهای جورجیا،شارلوت،فِلیسیته،دیزی و فیبی دارد. مادر و ناپدری اش در سال ۲۰۱۱ از هم جدا شدند.

لویی قبل از خوانندگی به بازیگری علاقه مند بود و در چند کلاس بازیگری شرکت کرد. او در سال ۲۰۱۰ با خواندن Hey There Delilah و کسب رای مثبت از هر سه داور وارد سری هفتم اکس فاکتور انگلستان شد. او در بوت کمپ Make You Feel My Love را اجرا کرد که به اندازه کافی خوب نبود و باعث حضور او در وان دیرکشن شد.

لویی در دوران برنامه اکس فاکتور با هانا واکر دوست بود که او را از کلاسهای بازیگری میشناخت. آنها به دلیل تمرکز زیاد لویی بر روی آلبوم اول گروه به رابطه خود پایان دادند. در سال ۲۰۱۱ لویی به طور تصادفی با النور کالدر آشنا شد؛ هری در یکی از قرارهای خود با یکی از دوستانش لویی را برده بود و النور دوست دوست هری بوده. آنها یکی-دو ماه با هم دوست بودند و در نوامبر ۲۰۱۱ رسما وارد یک رابطه شدند. النور دفعات متعددی برای همراهی لویی در تور Up All Nightبه جاهای مختلف سفر کرد.

نکات لویی-ای:

لویی به عنوان رهبر گروه معرفی شده.

او ۸ تاتو دارد.

پسرها میگویند لویی بهترین دوست پسر/شوهر ممکن است.

لویی را لو و تامو هم صدا میزنند.

او عاشق مسخره بازی و جوک پرانی است!


1:51 | جمعه 25 / 11 | zhalan

در اصل هر کدام از اعضای گروه یعنی نایل هوران،زین مالیک،لیام پین،هری استایلز و لویی تاملینسون

به صورت جداگانه در قسمت هفتم اکس فاکتور بریتانیا شرکت کردند. آنها به بوت کمپ (اردوگاه تمرینی) وارد شدن. ولی در مرحله دوم در خانه داوران حذف شدن.
با این حال داوران احساس کردند آنها خیلی بیشتر از این استعداد دارند که حذف شوند، بنابراین در تاریخ 23 جولای ساعت 8.22 (به وقت انگلستان) آنها را در یک گروه قرار دادن.
بعد از این اتفاق پسرها دو هفته را در خانه هری در چشایر گذارند تا باهم بیشتر آشنا شوند. آنها در مصاحبه ای عنوان کردند در ابتدا بودن با هم برای آنها سخت بود،چون هرکدام غرور زیادی داشته و برای خواننده تک بودن اقدام کرده بودند. طی این دو هفته بود که هری اسم One Direction را برای گروه پیشنهاد کرد و مورد قبول بقیه پسرها واقع شد.
بعد از آن دو هفته، دوباره پسرها به عنوان گروه در خانه داوران آهنگ Tornاز ناتالی ایمبروگلیا را اجرا کردند که سایمون کاول گفت "من به حرف قلبم گوش خواهم کرد،شما به مرحله بعد میروید!

و به مسابقه زنده تلویزیونی اکس فاکتور وارد شدن.

شرکت کنندگان در مسابقه در خانه اکس فاکتور اقامت میکردند که به پسرها در آنجا یه اتاق داده شده بود. آنها هر هفته قبل از اجرای خود روی پله های این خانه مینشستند و یک ویدیو دایری (خاطرات ویدیویی) ضبط میکردن

نظر یادتون نرههههها


Tag's: وان دی& اکس فاکتور&
1:40 | جمعه 25 / 11 | zhalan

تیزر تبلیغاتی فیلم سه بعدی وان دیرکشن، دیروز توی یه برنامه صبحگاهی در تلویزیون انگلستان پخش شد. بعدشم توی یکی از شبکه های آمریکای یه ورژن بلندترش پخش شد. من جفتشونو دیدم،هردوشون بی کیفیتن و دوست ندارم بدون کیفیت آپلودشون کنم. ولی اگه میخواین بگین بذارم.

این اونجا پخش میشه: زین داره با مامانش صحبت میکنه. میگه مامان داری گریه میکنی؟ پس گوشی رو قطع کن قبل از اینکه منم گریه کنم.


Tag's: زین مالیک&
1:31 | جمعه 25 / 11 | zhalan

دوستی بین وان دایرکشن

 

پسرها وقتی با هم جمع شدند و یک گروه رو تشکیل دادند، ۱۶و۱۷و۱۸ ساله بودند. واسه همین خیلی سریع با هم دوست های صمیمی شدند و چون در دوران نوجوانیشون بودن و خیلی احساساتی، علاقشون به هم دیگه آروم آروم شروع کرد توی رسانه ها به عنوان یه رابطه عاطفی معرفی شد. این دوستی های پسرها که به عنوان "برومنس" (دوستی پسر با پسر) شناخته میشه اینجوریه:

پسرها واقعا هم دیگه رو دوست دارن، به عنوان بهترین دوست و برادر. دلیل اینکه اینقدر راحت بودن باهم توی همه ویدئو دایری ها و مصاحبه های اوایل همین بود. ولی همونطور که گفتم این حرفها و شایعه های روابط عاطفی پسرها اینقدر زیاد شد که اونا خسته شدن.خیلی از دیرکشنرها(مثل من) واقعا دلشون واسه همه اون مسخره بازی های پسرها،مخصوصا لویی، و همه اذیتهایی که همدیگرو میکردن تنگ شده. ولی اونا دیگه توی همه مصاحبه ها سعی میکنن خیلی آدم بزرگانه برخورد کنند که جلوی همه این حرفها راجع به رابطه هاشون با هم دیگه رو بگیرن.

 


Tag's: وان دی& دوستی& دایرکشنر&
1:16 | جمعه 25 / 11 | zhalan

لیام جیمز پین، متولد ۲۹ آگوست ۱۹۹۳، از ولورهمپتون انگلستان است.

او دو خواهر بزرگتر به نامهای نیکولا و روث دارد.

لیام سه هفته زودتر از موعود به دنیا آمد به همین دلیل با مشکلاتی مواجه شد. او چهار سال اول زندگی خود را در رفت و آمد در بیمارستان برای انجام تستهای مختلف گذراند که در آن دوران پزشکان متوجه شدند یکی از کلیه های او از کار افتاده است. برای سازش با این مشکل لیام در دوران کودکی خود روزی ۳۲ آمپول میزد. در سال ۲۰۱۲ لیام در تو.یی.تر خود اعلام که متوجه شده کلیه اش باز کار میکند!

لیام از شش سالگی شروع به نشان دادم علاقه و استعداد خود در خواندن کرد، اما چون به دوندگی علاقه بسیاری داشت،بر آن تمرکز کرد. رویای او برای شرکت در المپیک که در ۱۴ سالگی با قبول نشدن در گروه دوندگی مدرسه در رقابتی نزدیک پایان یافت. از آن به بعد او فقط بر روی خوانندگی تمرکز کرده و شروع به تکمیل مهارتهای خود کرد. او هنگامی که پا به مسابقه اکس فاکتور گذاشت در کالج مشغول تحصیل مهندسی موسیقی بود.

لیام در سال ۲۰۰۸ وقتی ۱۴ساله بود در سری پنجم اکس فاکتور انگلستان شرکت کرد و پس از طی دو مرحله اول، در خانه داوران، سایمون کاول فکر کرد او برای مسابقه آماده نیست و از او خواست تا دو سال دیگر باز به مسابقه برگردد. او تصمیم گرفت سال بعد برگردد اما محدودیت سنی جدید وضع شده در مسابقه او را از شرکت تا سن ۱۶ سالگی باز داشت.

در سال ۲۰۱۰ لیام به سری هفتم اکس فاکتور بازگشت و با اجرای آهنگ Cry Me A River موفق به کسب رای مثبت از هر چهار داور شد. لیام در بوت کمپ (اردوگاه تمرینی) Stop Crying Your Heart Out را خواند که همه داوران بجز سامون کاول به آن رای مثبت دادند. سایمون اعتقاد داشت اجرای او یک بعدی بود برای همین لیام با چهار پسر دیگر یعنی نایل هوران،زین مالیک،هری استایلز و لویی تاملینسون هم گروه شد و با نام وان دیرکشن، تا آخرین اپیزود برنامه اکس فاکتور پیش رفت و رتبه سوم را گرفت.

دوست دختر لیام، دنیل پیزار، جزو رقصندگان برنامه اکس فاکتور است که در دوران حضور وان دیرکشن در برنامه، در اجراهای زیادی برای انها حضور داشته است. دوستی آنها از سال ۲۰۱۰ تا سپتامبر ۲۰۱۲ ادامه داشت ولی در این ماه بدلیل فشار کاری زیاد و دوری از هم،همچنین تعدادی از طرفدارنماهای لیام که به اذیت دنیل میپرداختند قطع شد. لیام در مصاحبه ای بعد از این اتفاق گفت دنیل اولین عشق زندگیش بوده. در اواخر سال ۲۰۱۲ لیام و دنیل رابطه خود را از سر گرفتند.

(دنی و لیام)

نکات لیامی:

لیام فرد زرنگ گروه نامیده شده.

لیام در ۱۲سالگی در مدرسه توسط قلدران مدرسه اذیت میشد به همین دلیل به کلاسهای بکس رفت.

او ۴ تاتو دارد.

لیام میگوید فوبیای قاشق دارد!!!

نظر فراموش نشه ، راستی ولنتاین همگی مبارک...

نظر.نظر.نظر

اگه نظرا زیاد یاشه قول میدم بازم بزارم :)


Tag's: لیام پین& بیوگرافی&
1:15 | پنج شنبه 17 / 11 | zhalan

12:51 | جمعه 11 / 11 | zhalan

سلام دوباره ، خوبییییییییییید؟؟؟؟

میخواستم به سوال بپرسم ؛ نظرتون چیه این وب کلا درباره وان دایرکشن و خبرای جدیدشون باشه ؟؟؟؟

تو نظرا بگید لفطا....مرسی....


11:45 | جمعه 11 / 11 | zhalan

سلام به همگی ...

به خواسته ی یکی از دوستامون که عکس های لیام رو خواسته بود میخوام چندتا عکس از لیام بذارم...

عکس بچگی لیام پین:::

ببخشید این پایینی کیفیتش بده... :\

عکسا بیشتر بودا ، اما نمیدونم چرا آپلود نمیشد :(


Tag's: لیام پین& وان دایرکشن&
1:50 | سه شنبه 1 / 11 | zhalan

Gotta be you

 

:::متن و ترجمه آهنگ gotta be you از وان دایرکشن رو براتون گذاشتم:::

Liam: Girl I see it in your eyes you're disappointed

دختر من توی چشمات می بینم که تو نا امیدی

'Cause I'm the foolish one that you anointed with your heart

چون من اون احمقی هستم که تو با قلبت تدهین کردی

I tore it apart

من اونو تیکه پاره کردم

And girl what a mess I made upon your innocence

و دختر عجب اشتباهی کردم که تورو در برابر بی گناهیت قرار دادم

And no woman in the world deserves this

و هیچ زنی توی دنیا شایسته این نیست

But here I am, asking you for one more chance

ولی اینجا من دارم برای یک شانس دیگه از تو خواهش می کنم

Harry] Can we fall, one more time]

میشه ما یه بار دیگه سقوط کنیم؟

Stop the tape and rewind

نوار رو متوقف کنیم و از اول پخشش کنیم.

Oh and if you walk away I know I'll fade
اوه و اگه تو بری من میدونم که نا پدید میشم

'Cause there is nobody else

چون هیچ کس دیگه (اینجا) نیست

It's gotta be you

باید تو باشی

Only you

فقط تو

It's got to be you

باید تو باشی

Oh, Only you

فقط تو

Liam] Now girl I hear it in your voice and how it trembles]

حالا دختر من صدای تو رو میشنوم که چه طوری می لرزه

When you speak to me I don't resemble, who I was

وقتی با من حرف می زنی نمی فهمم کی بودم

You've almost had enough

تو به اندازه کافی داشتی

And your actions speak louder than words

و حرکات تو از کلماتت بلند ترند

And you're about to break from all you've heard

و نزدیکه که تو به خاطر همه چیزایی که شنیدی بشکنی

Don't be scared, I ain't going no where

نترس،من هیچ جا نمی رم.

[Zayn] I'll be here, by your side

من کنار تو خواهم بود

No more fears, no more crying

دیگه نه هیچ ترسی و نه هیچ گریه

But if you walk away

ولی اگه بری

I know I'll fade

من میدونم که ناپدید می شم'

Cause there is nobody else

چون هیچ کس دیگه (اینجا) نیست

 Harry It's gotta be you Only you

باید تو باشی،فقط تو

It's got to be you Oh, Only you

باید تو باشی،فقط تو

Zayn] Oh girl, can we try one more, one more time]

اوه دختر میشه ما یک بار،یک بار دیگه امتحان کنیم؟

One more, one more, can we try

یه بار دیگه یه بار دیگه میشه امتحان کنیم؟

One more, one more time

یه بار،یه بار دیگه 

'll make it better

من درستش میکنم

?All, Zayn leading voice] One more, one more, can we try]

One more, one more, Can we try one more time to make it all better

?میشه یه بار دیگه امتحان کنیم تا کاملا درستش کنیم؟

Harry leading voice] 'Cause it's gotta be you Its gotta be you

چون باید تو باشی،فقط تو

Only you Oh, Only you It's gotta be you Only you

فقط تو ، فقط تو ، چون باید تو باشی ، فقط تو

It's got to be you Oh

باید تو باشی

Only you

فقط تو

 


1:43 | سه شنبه 1 / 11 | zhalan

بچه ههاااااااااااااااااااااااااااااااااااا ویدیو kiss you رو از وان دایرکشن دیدید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خیلی باحاله ، نه؟؟؟

اگه ندیدید بگید براتون لینک دانلودشو بزارم ، چون واقعا از دستتون میره اگه نبینید !!!


1:26 | سه شنبه 1 / 11 | zhalan

این ویدیو برای سال 2010 ، باورتون میشه ؟؟؟

ببینید زین چه قدر کوچولو بوده !!!

خب بذگریم ، حتما دانلود کنید...

از این به بعد ویدیو میذارم ، ولی خواهشا نظر بدید چون خیلی طول میکشه تا آپلود بشه

راستی ممنون که تو پستای قبلی نظر دادید

اینم لینک دانلود ، روی لینک کلیک کنید و دانلود کنید ، ممنون

uplod.ir/n7ffdam4o9kz/Zayn_Malik_s_first_audition_-_The_X_Factor_2010.mp4.htm


Tag's: دانلود& زین&
1:21 | سه شنبه 1 / 11 | zhalan

 

:::واییی خدایا امید وارم واقعیت داشته باشه:::

EXCLUSIVE: One Direction band mates Louis Tomlinson, Zayn Mailik, and Liam Payne go out with the girls to a Broadway play in NYC

 

 ادامه...



Tag's: زین& نظرخواهی& پرری&
EDAME |